Правильно оформлена вітрина - запорука збільшення продажів магазину, це перше джерело інформації для потенційних покупців, вітрина проглядається до входу в магазин, тому дуже важливо використовувати ефектну рекламу з акцентами на знижки при обклеюванні вітрин і барвисті кольори.
Поклейка вітрин в основному виробляється:
-
оракалом економ серії (641);
-
можливо використовувати вітражну плівку і матову плівку 640 серії для матування скла;
-
аплікаційної плівкою, повнокольоровим друком.
Ми, маючи багаторічний досвід в оформленні вітрин і в поклейки плівок в різних торгових центрах, знаємо всі правила роботи для кожного центру.
Допоможемо оформити дозвільні документи для оформлення вашої вітрини.
Підкажемо, яку використовувати технологію, дозволену в конкретному торговому центрі.
Чи зможемо ефективно спланувати режим поклейки і максимально швидко організувати початок знижок для мережевих магазинів.

- *
- - Підготовка стандартного макета
- - Витратні матеріали до 1 кв.м
- - Виїзд
- - Поклейка плівки на вітрину
Наша організація займається поклейкою вітрин для окремо споруджуваних магазинів. Так як для магазинів, які не перебувають в торгових центрах, немає обмежень при оформленні вітрини, ми пропонуємо використовувати різновидні ефективні варіанти використання різноманітних плівок і матеріалів, освітлення і діодів, щоб вітрина виглядала максимально красиво і привертала увагу покупців.
3D витрины, многоуровневое оформление витрин
Перший рівень
зовнішнє скло, яке оформляється з використанням поклейки оракалу як із зовнішнього, так і з внутрішньої сторони.
Другий рівень
проміжок від скла до фону вітрини, місце, де стоять манекени, для оформлення даної зони ми використовуємо освітлення та різні матеріали, можливі привертають написи і об'ємні об'єкти.
Третій рівень
фон вітрини, як зазвичай, це банерна тканина з печаткою для створення цілісної картини образу.
Найголовніше при оформленні 3D вітрини - це цікава ідея, яку ми передаємо замовнику через 3D візуалізацію. Зазвичай, це тематичне оформлення, виконане різними плоскими або об'ємними матеріалами, що створює загальний візуальний образ вітрини.
Галерея наших робіт
1. Поклейка плівки на вітрини магазину

Для додання яскравішого візуального ефекту можна використовувати кілька різних видів кольорових плівок одночасно. Пропонується широкий вибір однотонних плівок, з голографічним ефектом, піскоструйної обробки скла, світловідбиваючі іметалізовані, а також з нанесенням всіляких зображень. Їх застосування допоможе стати об'єкту більш помітним навіть здалеку.
Поклейка плівки на вітрини актуальна не тільки в сезон знижок, акцій, але і для інформування про надходження нового товару в магазин або оновленого меню в кафе або ресторані. Для цього потрібно використовувати короткі тексти або зображення, які розкажуть максимум про Ваш продукт і матимуть миттєвий ефект, так як споживач, який проходить повз просто не буде читати довгі, хитромудрі речення.
Барвисто оформлена вітрина магазину не зможе залишити без уваги потенційного покупця. Створення особливої атмосфери у вітрині пробудить інтерес людей , які проходять повз.
2. Декорації для магазину

3. Оформлення вітрини

Деякі замовники вважають за краще витончений дизайн, іншим подобаються кричущі фасади своїх вітрин. Перш ніж вибрати стилістику в дизайні потрібно визначити основний сегмент покупців.
Але найголовніше завдання максимально підкреслити всі переваги товарів, що пропонуються в магазині і грамотно поєднати всі елементи реклами воєдино. Щоб вітрина обов'язково гармоніювала із загальною стилістикою приміщення.
Створення особливої атмосфери фасадного скла розбудить інтерес людей, які проходять повз і вигідно виділить Ваш магазин серед інших торгових точок.
4.Новорічне оформлення вітрин

Саме напередодні Нового року по-святковому оформлена вітрина стає головним інструментом активних продажів. Всі завчасно шукають оригінальні подарунки для своїх близьких і рідних, колег і партнерів і тут дуже важлива атмосфера всього оформлення магазину, яка б спонукала до витрат.
Всілякі ялинки, зірки, інтерпретації улюблених різдвяних історій ... Ваша вітрина повинна асоціюватися зі святом і переконати споживача в тому, що саме тут він знайде те, що йому потрібно. Професійно грамотний і продуманий дизайн запорука успіху.
Протягом року досить багато свят для того щоб потішити своїх клієнтів оригінальними пропозиціями - 14 лютого, 8 березня, а також сезонні знижки.
Не втрачайте шанс дивувати своїх покупців.